2010-05-17

Sommarkänsla

Nu har det varit ett par dagar med riktig sommarvärme, snön smälter så man nästan ser hur den sjunker. Och i förmiddags hade vi ett riktigt åskregn! Jag har kommit igång bra med löpträningen tycker jag. Har skaffat en app till min iPhone som 'coachar' medan jag springer, loggar med GPS och beräknar hastighet, sträcka å sånt, och en röst som talar om när jag springer för sakta osv. För en tekniknörd som jag ger det ju en liten extra kick och motivation. Fortsätter med mitt LCHF-race också, springer före frukost och fortsätter att gå ner, fast vettefaen vars kilona tas ifrån. Tycker inte att jag ser nån skillnad (fast igår fick jag göra ett extra hål i bältet...). Dagsnotering: 72.9 kg. Kanske har jag blivit anorektiker :-)
Idag var vi och hälsade på en kompis i Arjeplog och tittade på hans halvtama ekorrar. Han är lite sur för några av 'hans' ekorrar har blivit uppätna av några grannkatter. Fick i alla fall en bild på en av ekorrarna i hans köksfönster.



En av Lennarts ekorrar

1 kommentar:

  1. sv: Hej! Jo jag har tänkt att prva den där med, har hört att den är super bra :) Tack för tipset svärfar ;)

    SvaraRadera