2011-08-13

Sommaren är över

Det blir lite glest mellan inläggen nuförtiden, men tänkte i alla fall lägga in en liten uppdatering idag.
Har varit Jour inatt, och är fast i Umeå över helgen. Semestern är slut - trodde jag - men det visar sig att jag har en vecka till efter den här jourhelgen vilket kom som en skänk från ovan. Har ju naturligtvis inte hunnit med allt som jag planerat för sommaren, men kan nu åtminstone avsluta ETT projekt - farstukvisten. Bild kommer.
Sista semesterveckan var det ganska surt väder och det blev inte mycket gjort, men vi fick en sista sommardag som jag och Maria tillbringade med våran fina båt ute på storavan och en holme som heter Kronholmen där det är en riktig beach. Det var varmt, vindstilla och myggfritt, och jag badade i Storavan som normalt brukar vara svinkall. Avslutade kvällen med att tappa en tiokilosgädda (minst) alldeles vid båtrelingen.
I övrigt ägnar jag mig mest åt min träning och känner mig riktigt inspirerad, hoppas det håller i sig.

Då och då händer det att jag ser saker som är lite lustiga, eller underliga och brukar då ta en bild med min iPhone som jag nästan alltid har med mig. Jag har inte riktigt vetat vad jag ska göra med bilderna men har nu insett att det naturligtvis är för att lägga upp dem på bloggen. De kommer att få egna inlägg med en kort bildtext. Den första kommer inom kort.

Den sista sommardagen

1 kommentar: