2011-07-02

Gotland

Semester nu. Efter ett par dagar på kurs i Geneve tillbringade vi några dagar hos min far ute på Ekerö. Träffade Markus, Staffan och Wilgot samt min bror som jag träffar allt för sällan (gäller samtliga nämnda). Sen for vi till Gotland, jag, Maria, Simon och hans tjej Malin. Ligger just nu i tältet vid gränsen till ett naturreservat: "Hall-Hangvar", och jag säger bara en sak: Gotland är fantastiskt! Helt magisk natur och närmast medelhavsklimat. Vi tältar som sagt, har ett "basläger" och åker runt med bil. Idag var vi ut till Fårö och tittade på raukar och ett coolt café i amerikansk trash-sydstatsstil.
Ett mått på hur bra det är här är väl att vi förlänger vistelsen med två dagar, hem på måndag kväll i stället för lördag som var planerat.




Raukar på Fårö




Gotländskt café

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar